Dostawa i zwroty


Zasady wymiany i zwrotów

Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem i mamy nadzieję, że Twoje zamówienie spełniło Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu zmienisz zdanie na temat jakichkolwiek produktów zamówionych w witrynie, chętnie przyjmujemy zwroty za wymianę lub zwrot pieniędzy.

Możesz wymienić lub zwrócić towary zakupione na stronie BEZPŁATNIE, korzystając z Formularza zwrotów dołączonego do zamówienia w ciągu 30 dni od zakupu. Formularz należy zachować, dopóki nie potwierdzisz, że masz odpowiedni styl i dopasowanie, ponieważ zawiera on instrukcje dotyczące zwrotu towarów za pomocą naszej usługi Collect + lub Royal Mail *. Zalecamy użycie Collect +; ta śledzona usługa sprawia, że ​​zwroty są łatwe, dzięki czemu możesz zwrócić paczki przez rozległą sieć lokalnych sklepów, od wczesnych do późnych dni w tygodniu.

Zwróć uwagę, możesz zwrócić towar i otrzymać pełną wymianę lub zwrot pieniędzy pod warunkiem, że towary nie zostały zużyte, uszkodzone, umyte lub zmienione. Nie możemy wymienić ani zwrócić produktów, których nie podjęto w należyty sposób.

Jak wymienić lub zwrócić zakupione towary

1) Wypełnij Formularz zwrotów, podając przyczynę zwrotu i, jeśli dotyczy, przedmiot, który chcesz w zamian (to musi być podobne do wymiany, dla innego koloru lub rozmiaru SAMEGO STYLU).

2) Postępuj zgodnie z instrukcjami na formularzu, aby pobrać etykietę Collect + i znaleźć najbliższy sklep internetowy biorący udział w programie. Alternatywnie, wytnij opłaconą etykietę zwrotną Royal Mail Recorded Delivery i dołącz ją bezpiecznie do paczki. Jeśli to możliwe, zwracaj towar w oryginalnym opakowaniu, jeśli nie masz go już dłużej, używaj solidnej alternatywy do zabezpieczenia towaru podczas transportu.

3) Po prostu zanieś przedmiot do najbliższego lokalnego sklepu, aby wrócić przez Collect + lub na poczcie, aby powrócić za pośrednictwem Royal Mail. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z Royal Mail, pamiętaj, aby poprosić o dowód nadania przesyłki i zorganizować dodatkowe ubezpieczenie, jeśli jest to wymagane; nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty zgubione podczas transportu.

4) Zajmiemy się wszystkim dla Ciebie - wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, czy produkt, który zamówiłeś w zamian, jest wysyłany do Ciebie, czy też po przetworzeniu zwrotu. Jeżeli zwrócone towary dotrą do nas w ciągu 2 dni od wysłania, prosimy o zachowanie 5 dni roboczych na produkt, którego zażądano, aby został wysłany w zamian za przetworzenie lub zwrot pieniędzy. Wszystkie zwroty będą wydawane w tej samej formie, co pierwotna płatność. W niektórych przypadkach może minąć do 7 dni roboczych od momentu, w którym Ugg uruchamia zwrot pieniędzy, aby środki pojawiły się na wyciągu bankowym lub kartą kredytową, w zależności od banku lub wystawcy karty.

Jeśli nie masz już formularza zwrotu i etykiety dostarczonej wraz z zamówieniem w ciągu 30 dni, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, aby wysłać do Ciebie kopię.

Jak wymienić lub zwrócić towary zakupione gdzie indziej

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, wróć do sklepu, w którym dokonano zakupu. Nie możemy wymienić ani zwrócić przedmiotów zakupionych w innym miejscu.

Roszczenia gwarancyjne

Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się z nami

Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do naszego zespołu obsługi klienta

napisz do nas w dowolnej chwili

* Jeśli zdecydujesz się korzystać z Royal Mail, odwiedź ich stronę internetową, aby upewnić się, że twoja przesyłka jest odpowiednio ubezpieczona, zachowaj dowód nadania przesyłki i załóż dodatkowe ubezpieczenie, jeśli jest to wymagane; nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty zgubione podczas transportu.

Powrót